Monday, 11 February 2013

TESTIMONI MAIXARA C SENTIAL

PENGAMBILAN DISARANKAN:

-1 tablet selepas makan malam setiap hari (usah ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)
- bg effect yg cepat disarankan ambil 2 biji sehari pd bulan pertama dan boleh continue 1 biji sehari utk bulan2 seterusnya
- bole diambil maksima 2 tablet
- minum air bersih yang banyak sepanjang hari

minum air putih yang banyak sepanjang hari





 Testimoni Pengasas Maixara C

Kalo ada yang kata RM125 mahal? saya tak boleh nak kata apa.Saya jual Maixara C-Sential pd harga yg amat berpatutan dengan kandungan 10,000mg!!! 

Jika kita beli 1000mg vitamin C utk 60 tablet pun dah RM90.Maixara C Sential siap ada Kolagen & Gluta lagi. Kolagen plak bukan marine kolagen yang diimport tak tahu kesahihan halalnya, sebaliknya kami gunakan kolagen dari sisik ikan talapia yang UPM sendiri baut penyelidikan akan keberkesanannya. Tak percaya sila google. Kandungan 10,000 mg dalam 1 tablet dan ada 60 tablet dgn harga RM125.Bg saya amat berbaloi


MCS boleh dimakan oleh kaum hawa dan juga adam..
ini adalah testimoni kaum adam dimana sebelum ini kulit beliau kering, bekas jerawat yang agak banyak.. Alhamdulillah selepas menggunakan MCS kulit lebih segar, cerah dan tidak kering...Beliau sangat gembiran dgn perubahan yang berlaku selepas bersama MCS.



Hanya seminggu bersama MCS, kulit beliau menjadi lebih sekata dan segar berbanding sebelum ini. Alhamdulillah semakin ramain yakin dan percaya dgn MCS..
Kulit beliau menjadi lebih cerah, bersih dan cerah dalam masa 7 hari penggunaan MCS.
Jom dapatkan MCS untuk kulit lebih segar, cantik dan berseri.



testimoni baru...
Kulit kusam dan kering menjadi lebih cantik dan berseri...

Nampak lebih muda dan cerah slps 2 minggu menggunakan MCS secara konsisten.


Lagi testimoni hebat MCS...
kesan parut yang hilang.... 


"Asslm.. Hi sume.. Sy nk share kbaikan mcs.. Dh hmpir smggu sy guna mcs. Ksn pggunaan mcs ni mng sgt hebat n cpt.. Hasil gabungan vit c, kolagen & glutathione dlm stiap tablet mnjdkn kulit sy smakin lembap, licin & anjal.. Kuar umh dh xpyh nk mekap sgt.. Skdr pakai bedak tabur je pun muka ttp nmpk segar. Yg plg best, rsnya yg sedap mmg wt rasa xsbr nk mkn stiap ari! Dan... Yg psti, MCS adalah produk kluaran Muslim yg x prlu diragui.
(Bersama-sama emel ni sy srtakn gmbr tbaru sy.. Amik pg td otw nk g kje.. Hihi




Testimoni Warga Brunei Selepas 5 hari consume MCS

Kulit wajah lebih cerah dan kesan jerawat makin pudar..
Wajah nampak segarkan!
Jom consume Maixara C-Sential (MCS) dijamin 100% ada kesan..





testimoni terbaru Pengguna C-Sential..
Hanya dalam 7 hari..



 Testimoni dari jauh ini..


Customer dari Brunei. Wajah sblm ini walau dgn makeup masih tak dpt menutupi kesan jerawat. Alhamdulillah slps 8 hari consume MCS walau tanpa makeup, kesan jerawat ternyata makin hilang..

WOW.. memang teruja kan!!!

Jom consume MCS... dijamin 100% ada kesan..



 Lagi testimoni bersama pengguna MCS.


Percayalah MCS pasti ada hasilnya!


"Value for your money!"


Selepas pengunaan yang konsisten


MASALAH KULIT BERMINYAK & WARNA KULIT X SEKATA...


SELEPAS 1 MINGGU DH ADA YG TEGUR PERUBAHN KULIT WAJAH...



 Alhamdulillah testimoni seorang customer yang sangat BEST...
Penggunaan MCS selama 7 hari sahaja.. menjadikan kulit beliau lebih sekata, lembut dan cerah.. JERAWAT pun makin kurang!
Anda dah mencuba MCS? Jom dapatkan dengan stokis pengedar berhampiran.. 100% dijamin ada kesannya!



 TESTIMONI ANTARA YG TERHEBAT... DALAM MASA 2 HARI AJE BERSAMA MCS.. WOW! TGK PERUBAHANNYA
 Alhamdulillah, terima emel dr seorang pengguna yang baru sahaj menggunakan MCS ini selama 7 hari..
beliau sangat berpuas hati dgn perubahan kulit dan yakin MCS berkesan dalam mencerahkan dan menjadikan wajah lebih bersih dan gebu.



 Testimoni terbaru.



Sebelum kulit agak kasar dan ada kesan jerawat.


Selepas 7 hari penggunaan Maixara C-Sential (MCS) kulit jadi lebih muda, lembut dan berseri.

testimoni diterima lagi..

semakin hari semakin banyak testimoni MCS diterima...
Kulit beliau menjadi lebih segar, eyebag semakin kurang dan kulit semakin cerah...



Rata - rata menyatakan ada kesan selepas penggunaan konsisten Maixara C-Sential (MCS) Maixara by Mama Secret


Kali ini tetsimoni dari customer yang consume selama 5 hari sahaja.
Nampak tak perubahannya? Alhamdulilah semakin ramai confident untuk consume MCS setelah melihat testimon - testimoni hebat daripada customer MCS.



LAGI BANYAK TESTIMONI AKAN MENYUSUL....




No comments:

Post a Comment